GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Mes tikimės, kad Jūsų įsigyti sveikidaigai.lt produktai taps Jūsų neatsiejama kasdieninės mitybos dalimi. Tačiau, jei visgi prireiktų grąžinti produktą – tai padaryti paprasta ir patogu.
Kaip grąžinti prekę?
Jei prekė nekokybiška, nukentėjo kelionės metu, mes visuomet pakeičiame nemokamai arba grąžiname pinigus
- Užpildykite keitimo formą laisva forma ir atsiųskite nuotraukas į sveikidaigai@gmail.com.
- Gavę formą ir nuotraukas išsiųsime Jums norimą variantą per 1-3 d.d.
Kaip grąžinti prekę?
Galite grąžinti produktus, jei Jums netiko. Galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo.
- Užpildykite grąžinimo formą laisva forma.
- Saugiai supakuokite prekę ir išsiųskite ją per paštomatą.
- Gavę prekę, pinigus į Jūsų sąskaitą dažniausiai grąžiname per 5 –10 d. (priklausomai nuo užimtumo).
1. PINIGŲ GRĄŽINIMAS
Pagal LR civilinio kodekso (toliau – CK) 6.228 straipsnį, pinigai už grąžintą prekę grąžinami per 14 kalendorines dienas. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės. Pinigai pirkėjui yra grąžinami tą pačią pirkėjo sąskaitą.
2. GRĄŽINIMO TERMINAS
Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti tinkamos kokybės prekes prekes, kurių prekinė išvaizda ir (ar) pakuotė yra nepažeista. Kokybiškų prekių grąžinimas žr. punktą Nr.4
3. GRĄŽINIMO PROCESAS
Saugų prekės grąžinimą tiek Lietuvoje, tiek ir iš užsienio valstybių pirkėjas turi užtrikrinti pats. Jei grąžinama siunta pasiklysta sandėlyje ir kituose terminalų punktuose – pirkėjai yra atsakingi už visus grąžinimo paieškos ir teisinius ginčo su pristatymo tarnybomis procesus.
4. KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Pirkėjas grąžindamas kokybiškas prekes Pardavėjui turi įsitikinti, kad:
1. Grąžinama prekė yra tos pačios komplektacjios, kokios buvo Pirkejo gauta (nenuimtos etiketės,
apsauginės plėvelės ir kt.), originalioje tvarkingoje pakuotėje.
Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamas kokybiškas prekes, jei pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatymas prekių grąžinimo tvarkos.
5. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
1. Prekė, turinti trūkumų ar kitų pastebimų defektų, atsiradusių ne dėl pirkėjo kaltės.
2. Prekė, netinkama naudoti pagal įprastą paskirtį.
Pagal Civilinio kodekso 6.363 straipsnį, Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jei prekes trūkumas yra mažavertis ir netrukdo toliau naudotis preke.
Pardavėjas visas atvejais pašalina mažaverčius prekės trūkumus jei tai įmanoma. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojo teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teises aktai (Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas, 6.338 str.).
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamos nekokybiškos prekės, jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Prekių keitimo ir grąžinimo taisykles (toliau – Taisyklės) apibrėžia prekių keitimo ir grąžinimo tvarka www.indecent.lt elektroninėje parduotuvėje. Pirkėjas, įsigydamas prekes patvirtina, jog perskaitė ir sutinka su pateiktomis Taisyklėmis.
Tinkamos ir netinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybes nutarimu Nr. 697 “DEL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO”.